Νέα/Άρθρα

Τι είναι η διάγνωση EOBD και πώς την διαχειριζόμαστε…

Η διάγνωση EOBD αναφέρεται σε ένα διεθνές λογισμικό που παρέχει τη δυνατότητα της παρακολούθησης όλων των συστημάτων του αυτοκινήτου που σχετίζονται με την εκπομπή των καυσαερίων.
Η ευρωπαϊκή νομοθεσία απαιτεί το λογισμικό OBD να είναι τοποθετημένο στη Μονάδα Διαχείρισης Κινητήρα (ECU) στην πλειοψηφία των αυτοκινήτων που παράγονται, μαζί με τον εγκεκριμένο σύνδεσμο μετάδοσης δεδομένων (φις διάγνωσης) και την ενδεικτική λυχνία βλαβών (ΜΙL).
Ο σκοπός του EOBD σαν διαγνωστικό σύστημα εκπομπών, είναι να παρακολουθεί συνεχώς για ηλεκτρικές ή μηχανικές βλάβες τα εξαρτήματα που μπορεί να ευθύνονται για αλλαγές των εκπομπών άνω των ορίων. Η μονάδα ελέγχου παρακολουθεί όλο τον κινητήρα για πιθανά σφάλματα με τη βοήθεια αισθητήρων και όταν διαπιστώσει ένα σφάλμα, το αποθηκεύει στη μνήμη της και ενημερώνει τον οδηγό με το άναμμα της λυχνίας βλάβης του κινητήρα...

Διαβάστε περισσότερα στο caroto.gr >>

HFO 1234yf: Το φρέον δολοφόνος!

Το HFO 1234yf (τετραφθοροπροπένιο) είναι το νέο ψυκτικό μέσο που κυκλοφορεί ήδη στα νέας παραγωγής οχήματα βάσει υποχρεωτικής οδηγίας από την Ε.Ε.
HFO 1234yf refrigerants (6)Αν και υπήρξαν πολλές αντιδράσεις από τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες λόγω επικινδυνότητας -ίσως να γνωρίζετε μεγάλο δικαστικό αγώνα της Mercedes- και παρόλο που αρκετές εταιρίες δεν ήθελαν να το χρησιμοποιούν στα συστήματα κλιματισμού των οχημάτων τους, το HFO 1234yf έγινε τελικά υποχρεωτικό από την Ευρωπαϊκή ένωση. Πρόκειται για ένα φιλικό προς το περιβάλλον αέριο καθώς ο δείκτης παγκόσμιας θέρμανσης GWP είναι στο 4 (σε αντίθεση με το R134a που είναι στο 1430). O δείκτης καταστροφής στοιβάδας του όζοντος είναι και στα δύο αέρια μηδέν. Τι σημαίνουν όμως αυτοί οι δείκτες;

Διαβάστε περισσότερα στο caroto.gr >>

Tο δίκτυο των σύγχρονων αυτοκινήτων (part 1)

Καθώς τα ηλεκτρονικά εξακολουθούν να κατέχουν μεγάλο μερίδιο στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, ο αριθμός των ηλεκτρονικών συστημάτων που χρησιμοποιούνται στα οχήματα τόσο στο κινητήρα όσο και στα περιφερειακά αυξάνεται συνεχώς.
Τέτοια συστήματα λειτουργούσαν στο παρελθόν σε μεγάλο βαθμό αυτόνομα, όμως σήμερα συνδυάζονται μεταξύ τους για να σχηματίσουν ένα διασυνδεδεμένο δίκτυο με μεγάλης ταχύτητας ανταλλαγή δεδομένων. Παλαιοτέρα μόνο στα «μεγάλα/ακριβά» αυτοκίνητα υπήρχε η δυνατότητα δικτύωσης. Η δικτύωση κυριαρχεί πλέον και στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων...

Διαβάστε περισσότερα στο caroto.gr >>

Περί συστημάτων ασφάλειας…

Tα συστήματα μετάδοσης κίνησης (κινητήρας, μετάδοση) που παρέχουν στο όχημα την δυνατότητα να κινείται δεν είναι αρκετά για την ασφαλή χρήση του οχήματος κατά την οδική κυκλοφορία…
safety systems bosch analyis tech 2014 (11)Σημαντικό ρόλο παίζουν επίσης τα συστήματα του οχήματος που περιορίζουν την κίνηση και επιβραδύνουν το όχημα. Επιπλέον, τα συστήματα που προστατεύουν τους επιβάτες σε περίπτωση ατυχήματος αναπτύσσονται ραγδαίως και αποτελούν σημαντικό κομμάτι του σύγχρονου οχήματος... 

Διαβάστε περισσότερα στο caroto.gr >>

Ντίζελ, πετρελαιοκινητήρες, μπεκ και common rail!

Τα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια μπορεί να μην διανύουν την καλύτερη περίοδο που έχουν γνωρίσει ποτέ σε αντίθεση με την πετρελαιοκίνηση που ανθίζει και στην χώρα μας μιας και 6/10 αυτοκίνητα είναι πλέον ντίζελ…
common rail 2345 (5)Με την έναρξη της παραγωγής των πρώτων αυτοκινήτων ο μοναδικός τρόπος λειτουργίας μιας μηχανής εσωτερικής καύσης ήταν με ανάφλεξη σπινθήρα ( Otto cycle). Η πρώτη χρήση πετρελαιοκινητήρα σε τετράτροχο όχημα έγινε το 1927, σε ένα φορτηγό κατασκευασμένο από την MAN και την Daimler. Τα επιβατηγά έπρεπε να περιμένουν μια δεκαετία περίπου ώστε το 1936 να τοποθετηθεί για πρώτη φορά σε ένα Mercedes 260D καθώς η πρώτη προσπάθεια τοποθέτησης σε ένα Citroen (του 1933, αγγλικής κατασκευής κινητήρας σχεδιασμένος από το Sir Harry Ricardo) σταμάτησε λόγω της νομοθεσίας που δεν επέτρεπε πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο...

Διαβάστε περισσότερα στο caroto.gr >>

European Service Training Center
Κέντρο Τεχνικής Εκπαίδευσης
και Υποστήριξης 

Στοιχεία Επικοινωνίας

(+30) 2105781341

Απίστευτη δουλειά, τρομερή τεχνική υποστήριξη. Συγχαρητήρια!!!

Stefanos Kargakis

Το όραμά μας

Στόχος του e-STC είναι η εκπαίδευση και ενδυνάμωση των ατόμων σε βασικές ικανότητες αλλά και σε ειδικές τεχνικές επαγγελματικές γνώσεις για την καλύτερη αντιμετώπιση των καθημερινών προκλήσεων στο χώρο εργασίας τους και την αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρουν!

© Copyright 2020 E-STC - All Rights Reserved